måndag 13 augusti 2007

Bokresan till Kreta

Hemma igen efter en vecka på härliga Kreta! Jag bestämde mig redan på väg dit att jag skulle ta det lugnt, no stress and lots of sun. Jag har en grym bränna och har hunnit läsa 9 böcker. Vilken lyxtillvaro!

Här följer en lista:

Sidney Sheldon - Are you afraid of the dark?
Mari Jungstedt - Den du inte ser
Åsa Larsson - Solstormar
Åsa Larsson - Det blod som spillts
Mitch Albom - Fem personer du möter i himlen
Susanna Alakoski - Svinalängorna
Alexander McCall Smith - Filosofiska Söndagsklubben
Jane Green - Trollbunden
John Grisham - The Rainmaker

Som ni förstår har jag haft en toppensemester. Ska försöka publicera lite bilder senare. Klart står i alla fall att jag har fått smaka på det goda livet. Jag hoppas på att dela med mig av mina läsupplevelser inom kort. På återseende, kära läsare!

Inga kommentarer: